Friday, September 5, 2008

Doktor dah muncul

Kemanakah hilangnya Ezam Noor yang tempohari berapi-api akan mendedahkan kepincangan DSAI. Sejak kemenangan DSAI di PPauh, lenyap suara-suara lantang. Begitu juga dengan Nalla yang mengaku memberi rasuah RM60juta kepada DSAI, padahal semasa ditahan tahun 1997-1998 dahulu menafikan ada memberi wang sebanyak itu. (rujuk Malaysia-Today)

Sekarang ini kita lihat kerajaan amat bersungguh-sungguh nak mengambil tindakan keatas Bloggers. Kenapa kami disalahkan jika akhbar-akhbar utama "mainstream" hanya menyiarkan cerita sebelah pihak sahaja.

Apa susulan kerajaan setelah doktor yang menandatangani "SD" telah muncul dan mengaku kesahihan "SD" yang terpapar dalam Malaysia-Today. Apa tindakan selanjutnya terhadap Raja Petra atau terhadap mangkuk yang mengaku kena sodom. Apa pula tindakan pihak polis terhadap kertas siasatan polis dalam bahasa melayu yang di katakan bercanggah dari jawapan soal-siasat yang diberikan dalam bahasa inggeris kerana doktor ini bukan orang tempatan, dan tindakan pegawai siasatan merubah catatannya. Untuk memahami persoalan yang ditulis ini, cubalah baca perakuan bersumpah atau stautory declaration (SD) doktor ini dari website baru Malaysia Today.

No comments: